بلاگ نامہ

راولپنڈی سانحہ – اصل واقعہ ؟

کل دوپہر کے بعد راولپنڈی کے حالات شدید سے شدید خراب ہوگئے اور اب یہ صورتحال ہے کہ کرفیو لگا دیا گیا ہے گھر سے باہر نکلنے کی اجازت نہیں فوج کے جوان گشت کررہے ہیں۔ یہ سب صورتحال کیسے پیدا ہوئی ؟ اس کے ساتھ بے شمار جھوٹے اور سچے واقعات اور ” فلمی اسٹائل “ کی کہانیاں جوڑ دی گئی ہیں۔ اس جھوٹی سچی خبروں میں عوام الجھ گئی ہے اس کا ذمہ دار میڈیا کے علاوہ کوئی نہیں کیونکہ ان کی خاموشی نے مزید فساد بڑھنے میں اہم کردار ادا کیا۔

کچھ لوگوں اور واقعات کے مطابق مسجد میں مولانا صاحب شیعہ مخالف تقریر کررہے تھے اور جب جلوس وہاں سے گزرنے لگا تو انہوں نے تقریر بند کرنے کے بجائے جاری رکھی اور پھر پولیس سے اسلحہ چھیننے کی کوشش کی اسی طرح شیعہ حضرات نے بھی اسلحہ چھینا اور یہ سب ہوا لیکن اگر میں یہ کہوں کہ یہ واقعہ بلکل جھوٹ پر مبنی ہے تو اس میں ذرا بھی شک نہیں کیوں کہ یہ واقعہ پہلے تو خود تضادات پر مبنی ہے اور دوسرا اس واقعے کی کسی میڈیا پرسن یا وہاں پر موجود حضرات نے تصدیق نہیں کی۔

اب آتے ہیں اصل واقعہ پر جس کی کافی حد تک تصدیق صحافی حضرات جو وہاں موجود تھے کرچکے ہیں۔ واقعہ یہ ہے کہ جمعہ کا خطبہ جاری تھا لیکن یہ خطبہ شیعہ حضرات کے خلاف نہیں تھا اسی دوران وہاں سے ماتمی جلوس گزرنے لگا عین اس وقت کچھ لوگوں نے نعرے بازے کی لیکن یہ ابھی تک تصدیق نہیں ہوسکی کہ یہ نعرے بازی کس نے کس کے خلاف کی شیعہ حضرات نے کی یا سنی حضرات نے۔ اس کے بعد ہاتھا پائی ہوئی اور پھر شیعہ حضرات کی جانب سے شدید حملہ کیاگیا جس میں 8 افراد شہید کردیئے گئے اور 40 کے قریب ابھی تک زخمی حالت میں موجود ہیں۔ ساتھ ہی مسجد کو آگ لگا کر شہید کردیا گیا۔

جب فائر برگیڈز کا عملہ آیا تو انہیں بھی روک لیا گیا آگے جانے نہیں دیا گیا میڈیا کو بھی روک کر رکھا اور کہا جارہا ہے کہ میڈیا کےپاس اس سب واقعہ کی فوٹیج موجود ہے لیکن میڈیا مجبور ہے کہ نہیں چلا سکتا مجبوری کی وجہ آپ جانتے ہوں گے اچھی طرح۔ ساتھ ہی پولیس والوں سے اسلحہ بھی چھینا گیا اور انہیں بھی روک کر رکھا گیا اور ہماری پولیس ماشاءاللہ سے اتنی قابل ہے کہ ضرورت کے وقت تماشا دیکھتی ہے۔

شیعہ حضرات کی جانب سے مسجد کے مولانا کے خلاف بیانات جاری کیئے جارہے ہیں کہ مسجد میں شیعہ کے خلاف تقریر ہورہی تھی جس میں یزید کو رضی اللہ تعالیٰ عنہ کہا گیا پھر انہوں نے حملہ کیا ۔ یہ بلکل من گھڑت بات ہے اور چوری کے بعد دفاع کے معنی میں لی جاسکتی ہے۔

پہلے تو میں یہ قبول کرنے کو تیار نہیں کہ مسجد سے مولانا نے مخالف تقریر کی جس کے بعد یہ سب ہوا۔ اور پھر چلیں مان لیتے ہیں کہ تقریر کی وجہ سے یہ ہوا لیکن یہ کہاں کی انسانیت ہے کہ مخالف تقریر پر آپ اللہ کے گھر کو آگ لگادیں ؟ یہ کہاں کی انسانیت ہے کہ معصوموں پر ظلم کریں وہ بھی چھری چاکوؤں سے ؟

اور پھر چند فیس بکی دانشور صبر کا دامن اور برداشت کا درس دے رہے ہیں میرا سوال ہے جب شیعہ حضرات برداشت نہیں کرسکتے تو یہ ضروری ہے کہ ہر دفعہ سنی فرقہ ہی ظلم سہے اور برداشت کرے ؟۔

آدھا پاکستان ویسے ہی شعیہ حضرات کے ہاتھ میں ہے اور مجھے شک ہے کہ وہ دن دور نہیں جب شیعہ اس ملک میں اکثریت اور سنی اقلیت میں ہوں گے۔ اور پھر شامِ غریباں کا اصل آغاز ہوتا نظر آئے گا۔

یہ چند تصاویر ہیں اس واقعہ کی ملاحظہ کریں۔

rwl_1 rwl_2 rwl_3 rwl_4 rwl_5 rwl_6 rwl_7

یہ ایک ویڈیو بھی ہے جس میں شیعہ حضرات کو مارتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

نوٹ اور وضاحت:-

یہ تحریر محض ایک رائے ہے اور تحریر میں موجود جس واقعہ کو اصل بتانے کی کوشش کی گئی ہے وہ واقعہ میڈیا کے چند صحافی حضرات اور وہاں موجود کچھ لوگوں سے جاننے کے بعد تحریر کیا گیا ہے۔ تصاویر اور ویڈیو سے مصنف کا تعلق نہیں۔ یہ تصاویر اور ویڈیو میڈیا اور سوشل میڈیا سے حاصل کی گی ہیں۔

50 تبصرے برائے “راولپنڈی سانحہ – اصل واقعہ ؟”

  1. ساجد says:

    پیارے بلال ، “فیس بُکی” دانشور غلط مشورہ نہیں دے رہے ٹھیک بات کہہ رہے ہیں بلکہ آپ بھی اسی بات کے داعی ہیں ، ہاں یہ الگ بات ہے کہ اس وقت جذبات سے مغلوب ہیں ۔ ذرا درج شدہ لنک پر جا کر تصدیق کریں کہ میں غلط تو نہیں کہہ رہا؟ ۔ http://mbilalkhan.com/blog/protest-against-anti-islam-film/

    1. آپ کی بات بلکل درست ہے شاید میں جذبات میں ہوں ۔ لیکن میرے ان جذبات کو آگ معصوم کی جان لینے والے واقعات پر لگتی ہے کیونکہ میرے نزدیک انسان کا قتل ناقابل قبول جرم ہے چاہے وہ انسان شیعہ ہو سنی ہو یا غیرمسلم ۔ یہاں شیعہ حضرات نے ظلم کیا ہے تو میں ان کے خلاف لکھنے پر مجبور ہوں۔ تالی دونوں طرف سے بجتی ہے لیکن جب ایک طرف سے تالی کچھ زیادہ ہی زور سے بجے تو شک ہوتا ہے۔

      1. Ejaz Hussain says:

        ap sy aik sawal hai ap udhr thy, agr ni tou fr khd sy bakwas krny ki khoshsh na kry

        1. farhat khan says:

          hussian sahib khoon kis ka baha masjid kis jali ak siyaa bhi mara nhi naaa tooo zalim kon howa siya kafir howa naa too jhanumi kon howa siya howa or dunya ka sab sey bara kafir kon howa siyaaa

        2. Taha Sherwani says:

          Altough Galib Ka Wo Sher Ic Liye Nai Tha Bt Men Yahan Include Krn Ga For Shia Hazrat That ” Sharam Tum Ko Magar Nahe Aati” Shame On yOu People,, Agr Sb Kuch Muslims Ny He Kia Tha To Tum Shia Logon k ka 1 B Bnda Marna To Door Ki Bat Hy,, Zakhmi Q Nai Hva?? Begairti Ki B 1 Had Hoti Hy Jo Unfortunately Tum Shia Logon Men Nai Hy,,, Meri Allah Sy Dua Hy & Umeed B Hy k Before Next Muharam ul Haram Shia Hazrat Ki Hm Muslims Band Bja Den Gy InshaAllah…. Tum Begairat Log Jxt Muharam ul Haram Ka Advantage Uthaty Ho Bt Hm Muslims Men Allah Ki Traf Sy Imaan Ki Mazbooti Hy So For Islam Hm Kbi B Kuch B Kr Skty Hen So Be Ready Bloody Shia…

      2. adeel says:

        janab ye talli lat 20 years sy to aik side sy bajti rahi hai……. everybody knows k hamesha sy shia killings hoti rahi hain us waqt to ap jazbati nahi huy hon ge bilkul b……… ab kiya hua ap ko jab tali dosray hath sy baji hai to…..

        1. azadullahwazistani@gmail.com says:

          shia kafr he .on k sat yahi huna chanhiya jo lashker e janghvi waly krtyhekafr kafr shia kafr

      3. Abid says:

        Bilal !! you are right …. I have personal experience that mostly shia come DRUNK to perform actively …. the SUNNI always cooperate But SHIAS are emotional and do all non sense …. Infact they repent the murder of Hussain … coz they are responsible for that as a KOOFI….. they want whole Pakistan should do non sense … …. This is sure they have reduced the love of Hussain from the heart of Muslims …. they must review their attitude … Other wise things would be eliminated !!! as they have done in Rawalpindi …

      4. Talat says:

        Dear Bilal app yeh bi jantay ho gay kay is waqat hum dushmano ki lapat main hain. kia yeh waqat hosh ka ha ya josh ka. kia app Iraq kay halat ko nahi jantay kia yeh mulk humara ha ya dushmano ka wo to yeh chaiayain gay jo ap kaha rahay ho

        1. azadullahwazistani@gmail.com says:

          ya shia pakistan k sab sy bary dusman he sary iran k agent he kuty

    2. bhai ji sunion me bahut jazba hai liken koi inko lead kare to koi aik sheia bhi Pakistan me nhi rahega

  2. بلال بھائی ! جمعہ کا خطبہ ہو رہا تھا کہ جلوس آ پہنچا اور مسجد کا راستہ بند کر دیا جو کہ اوپر کی تصاویر میں جلتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے ۔ مدرسہ مسجد کی اپنی سکیورٹی کے افراد نے جب اس غیر ضروری عمل پر مزاحمت کی تو ان کو مارنا شروع کیا گیا اور پھر پولیس والوں سے بندوقیں چھین کر ان شیعوں نے اس ساری مارکیٹ کے راستے اور مسجد جو دوسری منزل پر واقع ہے ، کے سیڑھیوں سے فائرنگ شروع کر دی اور جو سامنے آیا ان کا نشانہ بن گیا۔

    یہ میں مبالغہ آرائی کے بغیر بتا رہا ہوں کہ شہداء کی تعداد کم از کم 70 سے اوپر ہے ، غیر مصدقہ تو 100 سے متجاوز بتائی جا رہی ہے ۔ مدرسے کے طلباء کی لاشوں کی تصاویر فیس بک پر آ چکی ہیں ، اس کے علاوہ کم از کم 4 بچوں کو ان درندوں کو جن کو سارا میڈیا عزاداران اور مظلومین کہتا پھرتا ہے ، کے ہاتھوں زبح کیا گیا جنہیں ڈی ایچ کیو ہسپتال کے ڈاکٹرز اور وہاں موجود افراد سے دیکھ کر خود پر قابو رکھنا مشکل ہو رہا تھا۔

    میرے ذاتی خیال میں کل راولپنڈی میں شیعہ سنی فساد کی بنا رکھ دی گئی ہے۔

    میڈیا کا کردار اس سارے سانحے میں یقینا ہر ایسے موقع کی طرح بلکہ اس سے کچھ زیادہ ہی ناقابل فراموش تھا!!! صرف ان چینلز نے کچھ خبریں دیں جن کے اپنے کیمرہ مین وغیرہ کسی مشکل میں پڑے باقی ایک چپ سو سکھ۔

    البتہ عام آدمی کو پتہ ہے تو یہ کہ شیعوںن نے مدرسے پر حملہ کیا ہے اور جلا دیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آگے آپ خود سمجھدار ہین کہ میڈیا کتنا بھی چھپا لے جب بات اتنی کھل چکی ہوتو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اللہ اپنا رحم فرمائے ۔ امین

    1. میں آپ سے متفق ہوں۔ اصل تعداد اس سے کہیں زیادہ ہوگی ۔اللہ ہم سب پر رحم کرے ۔ آمین

  3. عمران says:

    یہ جو کچھ ہو رہا ہے یہ برداشت کا ہی نتیجہ ہے۔ مزید برداشت سے یہی ہوگا کہ شیعہ کافر تمھارے گھروں میں گھس کر تمھیں مارین گے۔ بہت برداشت ہو گیا،، اب وقت آگیا ہے کہ ان تکقیریوں پر مکمل پابندی لگائی جائے۔

    1. اس کے لیئے ضروری ہے کہ سنی حضرات تعلیم یافتہ بنیں اور اپنی سوچ کو وسیع کریں تاکہ جب کوئی ظلم کرے تو وہ کوئی اقدام کرنے کے قابل ہوں۔ لیکن اقدام تشدد کی راہ والا نہ ہو۔

      1. یہ ہے اس ساری کہانی کا نچوڑ ۔ علم کی کمی ،جہالت کی انتہا ۔ اور سنی حضرات کے لیے لمحۂ فکریہ ۔ ا س موقع پر اگر کہیں کسی نے اہل ِتشیع کے جذبات یا خیالات سنے ہیں اس سانحے پر تو بتائیں ورنہ میرا خیال ہے کہ ان کی ایک ہی رائے ہو گی کہ ہم پر ظلم ہوا، اور دوسری طرف ہم لوگوں میں خود ہی اپنے آپ میں کسی ایک بات پر اتفاق نہیں ۔اور اگر ہو بھی نہیں سکتا کہ ہم نہیں جانتے کہ اصل کیا ہے تو دوسرے ککی بات کی برداشت بھی نہیں کر پا رہے ۔

        1. Tammanna Abbadi says:

          بہت عمدہ بات کی ہے محترمہ آپ نے۔۔۔۔

          میں نے بہت سارے شیعہ پیجز آج فیس بک پر وزٹ کئے ہیں ان سب پر ایک ہی راگ آلاپہ جا رہا ہے۔

    2. Ibn_e_aadam says:

      BILKUL JNAB ! MAIN AAP SAY MUTTAFIQ HUN.

    3. Obaid says:

      jis bedardi se in logo ne bachay shaheed kiay hain or masjid jlai ha.. Allah inko garat kre.. inse badla lena chahye.. chunn chunn k maarna chahye in rafzyon ko… bilkul darust kaha apne bhai… hmari brdasht ka faida uthaya ja ra ha…

    4. Taha Sherwani says:

      Agree Bro…..

  4. junaid awan says:

    rawafiz k mazalim ko rokna or ummat e muslima ko in k fitnay say aagah kerna bht zarori hai

  5. shahid says:

    Shia akhri sansay lay rahay hai, oh bhai yay Pakistan may 10 percent bhi nahi, aap nay 50 percent bana diay, dimagh tau theek hai naa aap ka? or ya Shia kafi jald hi apnay mutaki anjaan ko pohonchaingay, taliban inko nahii choraingay

    1. Ejaz Hussain says:

      is sy ye bat wazeeh huj ati hai k taliban Tm logo k sath hia. q k un har amal ka tme pta hai.

  6. ayaz says:

    bhai jan ap kuch tahkeek b dal daitay masal k toor par yah kaha ja rha hay k masjid say firing hoe agr ap tasweerain dakhian ar andaza ho ga k is bat man kitni haqqekat hayagr kisi building say firing ho rhe ho ar neechay say log guzr rhaiy hn tu yah manzar dakhnay man aye ga k log us jaga say bhag jaen gay ar wahan par bhot sari lashin hn ar khoon ho ga lakin agr tasaweer ko dakha jaey tu manzar is k bar aks hay q k wahan say bhagnay ki bhjaey log whan par jamma howay hn ar sarak par khoon b nazar nae a rha isi tarh ap andaza lagain agr firing ho rhe ho tu log jamma ho kr lag nae laga saktay is liay yah kahna k masjid say firing ho haqeqat kk bar aks hay is tarh ek jaga yah kaha gaya k wahan say firing kr k koe sakhs bhag gaya agr tasaweer dakhi jaen tu andaza lagaya ja sakta hay k itni congested area say niklna ba asani nikalna mumkin nae ar pr yah b kaha gaya k moulvi nay khutbay man falan falan bat ki agar logon ko jaloos nikalnay ka haq hay tu molvi ko b khutba dainay ka haq hay koe kisi ko kaisay majbor kr sakta hay k usi k aqeeday k mutabiq hi khutba diya jaey….ar phr yah bat tu sab na dkah li hay k AFP ki uncensorded video man kia dikhaya gaya hay ar kisi tarh ek shaks ko pita ja rha hay…ek aur sawal yah b kia gaya k us rastay man aur b masjid thien sirf usi masjid ko koe jalaya gaya zaheer si bat hay us masjidman juma namaz ka time tha dosri masjid say jab jalood nikla tu us waqt jumay ka time nae tha …..ar ek jaga yah kahi gaye k wahan par jaloos zangir jani kr rha tha tu molvi ko khutba nae daina chaey tha bhai agr ap pictures dakh lain tu zangeer zani kisi picture man nazar nae a rhe aur agr man b lia gaye k zangeer jani ho rhe thi tu poray shaher man ek hi jaga mili thi jangeerzani krnay ko aur pir yah k masjid ko wahan say shift nae kia ja sakta jangeerzani walay tu wahan say kahen aur ja saktay thay ……tu qasoor kis ka hay…

    1. Ejaz Hussain says:

      janab aali phly ki video ap ny dekhi hi ni, log bhag gaye mgr police sy guns ly kr fr aye r andr walu ny khd aag lagai thi hmary aany sy phly. r ap yaqeen kry na kry Allah dekh rha hai, Allah garak kary Zalimu ku.

  7. کافروں کا بس ایک علاج ... الجہاد الجہاد says:

    شیعہ نے ایک اور محاز کھول دیا ، انشا ء للہ مدرسے میں شھید ہونے والے 12 معصوم بچوں کا خون رائیگاں نہیں جائے گا بلکہ اس سحر کی نوید بنے گا جسے اہل ایماں دیکھ رہے ہیں ، شعلہ بجھنے سے پہلے بڑھکتا ہے ،ایسے ہی رافضیت کا گندہ وجود بھی بجھنے کے نزدیک ہے ، شام میں اس وقت رافضیت آخری ہچکیاں لے رہی ہے الحمد للہ ہمارے بھائیوں نے اپنے خون سے وہاں وہ شمعیں جلائی ہیں کہ رافضیت کا اندھیرا ختم ہونے کو ہے ، عراق میں رافضیت کا وجود لرز رہا ہے ،یمن میں بھی حالات ایسے ہی ہیں جبکہ پاکستان میں ایک سرد جنگ جو ایک عرصے سے جاری تھی اب کھل کر لڑی جائے گی ،قوم پرست جاہل اور لبرل فاشسٹ اسے بھی مسلکی جنگ کہیں گے لیکن یہ ہی حق اور باطل کے معرکے کی شروعات ہیں ، یہودو نصاریٰ کے خاتمے سے پہلے رافضیت کا فتنہ ختم کرنا ضروری ہے ۔۔

    اب اہل ایمان کی اصل آزمائش شروع ہو چکی ہے ، سرزمین پاکستان میں بسنے والے صحابہ کرام کے غلاموں کا اصل امتحاں شروع ہو چکا ہے ۔۔ اب ہر شخص ایک سائیڈ لینی ہو گی اب وقت آ گیا ہے فیصلہ کرنا ہو گا کہ آپ حق والوں کے ساتھ ہیں یا دجالی فتنہ رافضیت کے لشکری ۔۔

    کیاصحابہ کرام لاوارث ہیں ؟؟؟؟؟

    پاکستانی قوم پہ آزمائش آن پڑی ۔۔۔۔۔

    جاگ سنی جاگ اور سر خرو ہو جا اس آزمائش میں :

    آج دجالی میڈیا نے ثابت کر دیا کہ یہ دجالی میڈیا مکمل طور پہ یہودی کی ناجائز اولاد شیعہ حرام زادوں اور قادیانی کتوں کی جائیداد ہے ، سارا دن ہر چینل پہ کیمروں کے زریعے ٹٹوؤں کے جلوسوں کو مزید بڑھا چڑھا کر دکھایا جاتا رہا اور یہ شو کیا گیا کہ جیسے پاکستان شیعہ ملک ہے ۔۔

    جبکہ دوسری طرف سرکار دو عالم آقا صلی اللہ علیہ وسلم کے پیارے صحابہ کی شان میں گستاخیاں ، کھلے عام صحابہ پہ تبرے اور قرآن اور مساجد کی بے حرمتی کیجاتی رہی ،ایرانی انٹیلجنس ،سپاہ محمد اور ایرانی کوسٹ گارڈ کے اہلکار مقامی شیعہ کے بھیس بدل کر اہلسنت کے خلاف صف آراء ہو چکے ، پیسے کے زور پہ پوری مقامی انتظامیہ کو خرید لیا گیا ہے ۔۔۔

    جاگ سنی جاگ
    جو کچھ راولپنڈی میں روافض کی جانب سے اہل سنت کی مساجد کے ساتھ کیا گیا ہے اگر اس کا عشر عشیر بھی اہل سنت کی طرف سے ہوا ہوتا تو میڈیا اسے کس انداز میں پیش کر رہا ہوتا…..؟
    کافروں کا بس ایک علاج … الجہاد الجہاد

    1. shear khan says:

      love for all hatred for none

  8. summia Taj says:

    han or b sabr kro takey jo kuch sham men ho raha ha kal ko tumaruy sath bhi wohi ho ,, zulm k agy khamoosh rehna b zalim k sath deny ky barabr ha mere bhahi
    Allah sab pe rehm kary or in kafiron zalimon ko gharat kary jinhon ne Allah k ghar ko jalaya or masoom bachon pe zulm kiya ,
    ???kia ab bhi kisi shak ki gunjaysh baki hai k shia kafir nae

  9. PRESIDENT TIMES FOUNDATIONS says:

    The Quran declares:

    “As for those who divide their religion and break up into shias (sects), you have no part in them in the least: their affair is with Allah: He will in the end tell them the truth of all that they did.” (Quran, 6:159)

    Shia means “sect” and all sects are forbidden in Islam based on this verse as well as many other verses:

    “…and be not amongst those who join gods with Allah, those who split up their Religion, and become shias (sects) – each party rejoicing in that which is with itself.” (Quran, 30:31-32)

    “Then shall We certainly drag out from every shia (sect) all those who were worst in obstinate rebellion against (Allah) Most Gracious.” (Quran, 19:69)

    The transliteration reads:2

    “Truly Pharaoh elated himself in the land and broke up its people into shias (sects) … for he was indeed a maker of mischief.” (Quran, 28:4)

    please advise all…
    The transliteration reads:

    Inna firAAawna AAala fee al-ardi wajaAAala ahlaha shia an yastadAAifu ta-ifatan minhum yuthabbihu abnaahum wayastahyee nisaahum innahu kana mina almufsideena

    The common theme in Islam is that sectarianism and the creation of sects is Haram (forbidden):

    “[Ironically] they broke up into sects only after the knowledge had come to them, due to jealousy and resentment among themselves.” (Quran, 42:14

  10. Qalander shah says:

    aap wazeh taur janibdaar bane hoe han. kaash kisi ko khuda ka khauf hota

  11. Haider says:

    mery behayion or behnon hamain unity ka muzahira krna chahye
    kal jo kuch bhi hua buhat ghalat hua waisa nai hona chahye
    Rawalpindi main har saal jaloos hota hai lekin aisa waqia pehli dafa hua hai
    ye aik planned sazish hai . Ap is sazish ka hissa tou nai ban rahay ?? is sawal par zaror sochiye ga
    kal k waqiye main na sunni na shia sirf musalman or Pakistani shaheed huye hain
    my request to all of you to keep calm and pray for peace

  12. شیعہ افراد کا مسلمانوں کے خلاف بغض کوئی نئی بات نہیں۔
    ان کو محرم میں ماتم کے نام پر جو تماشہ کرنا ہوتا ہے وہ اپنے گھروں مین کریں
    صرف خلافت ہی تھی جس میں اس طرح کی خرافات کی بالکل بھی اجازت نہیں تھی

  13. true muslim says:

    meen hamesha sarey tabsarey parhta hon magar phir job ki majboriyon ki waja see kabi jawab nahi likha ye soch ker ke log aur bhi hian elam waley aur mujh see behtar hain. kuch logon ko sach samjhney ki adat he nahi tu phir bat kerney ka faida he nahi. mujhey yaqeenan her jaga mrney waloon ka dukh hai chahyee wo queeta ke log hon shaia ya suni ya koi bhi … aur ya rawalpindi ke sunni ya sipa sahabah waley. koi bhi ho meen tu philpines ke selab zadgan ko bhi afsos ke sath yad kerta hon because wo insan hain . hum insan pehley aur muslim bad meen hain. shak ho tu ahdees e mubarika ke mutabiq ” ke agar bhok lag rahi ho tu phley khana phir namaz parhna behtar hai” matlab pehey jan ho phir deen ayee ga. pehley insan hai phir mazhab ya deen.
    hum her cheez ka rona rotey hian pheley kuch basic cheezon ko dekh leen tu acha hoga. kitney percent dunia meen log es bat per itefaq kertey hian ke khulafa e rashdeen ki tarteeb ye hai Hazrate Abubaker, Umer, , usman and Ali R.A. merey khayal meen meen khud shia bhi ye tasleem kertey hian ke Ali. R.A khud 4th number per khalifa baney. Baney per zoor dia meene because wo banney 4th per magar shia un ko he khalifa mantey hain. es bat ko ikhtilaf kaheen tu teek hai magar kya hogyaa sunni aur dosrey muslims ko ke unho ne sirf ikhtilaf nahi balkey deen ki buniyad namaz ki azan ko bhi nasrif tabdeel kya blkey elan kertey hian ke Ali Bila shuba , Bila muqabla sirf aur sirf ali he khalifa hain. tu ye tu qovt of pakistan ki kamzori aur begherati hai ke wo assey elan , azzan ko 4,ya 3 time allow kerta hai . ye asey he hai ke agar Qaeediyano ko ye ajazat dey di jyaee ke wo roz 3 bar elan karen ke naoozbillah Rasool ke bad bhi ak rasool hai. sab choreen ppehley govt level per teh kareen ke kon sa aqeeda teek hai aur jo nahi manta usey kafir qarar deen jo bhi ho sunni ho ya shia ya koi bhi . phir us aqeedey ko pehlaeenaur dosron ko alin elan kam na karney deen u n ko ghar ke had tak rakheen yon dosron ko un ka ghulam na banaeen.

    1. Ejaz Hussain says:

      bullshit likhny sy phly thora investigate krty tou acha hota, hum charu khalifa ku manaty hai, r azan me Ali a.s ku khalifa ni wali, mtlb Allah ka wali, wilayat ka tjy pta hi nai r chala comment krny, jab pta na hu tou bakwas ni krty, Dajaal ki aulad

  14. آپ کا نقطہ نظر تو ہوگیا، جو بہرحال قابلِ احترام ہے
    لیکن حقائق ابھی آنا باقی ہیں۔ لیٹس سی کہ کیا حقیقت ہے اور کیا افسانہ۔

    1. آج تک ایسے واقعات کے حقائق سامنے نہیں آئے ہمیشہ عوام کو ان واقعات پر کنفیوز رکھا گیا ہے۔

  15. Omer says:

    Sunnio ko pata hai k kya manana chahiye aur kya nahi… aap ki baat b balanced nahi hai… iss mai b buaht se tazadat hain… teesra shiddat pasandi ka shikar shia bi mazi qareeb aur baeed mai howay hain… unho ne sabr kia… majmooi torr pe… tu aap ko aur mujhay b sabbr karna chahiye issi mai bhaliee ha iss ummat ki…

    1. Ejaz Hussain says:

      I aggree with you,

  16. zahid says:

    ﺷﯿﻌﮧ ﺳﮯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﭼﺎﺭﮮ ﮐﺎ ﺩﺭﺱ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ
    ﺷﯿﻌﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﻣﻨﮑﺮ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮨﻢ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﺟﺲ
    ﻃﺮﺡ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﺋﯿﻦ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﮯ ﻣﻨﮑﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻞ ﺑﯿﭩﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﺘﮯ .
    ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺎﺋﺪ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﯿﮉﺭ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻮ ﮔﺎﻟﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ
    ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﮐﮯ ﺩﺷﻤﻦ ﺳﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﭼﺎﺭﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ .
    ﺗﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﺴﻞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﻃﻦ ﮐﻮ ﮔﺎﻟﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ
    ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻣﺎﺅﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﮐﻮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﻮ ﮔﺎﻟﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ
    ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ .
    ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﻮﺟﯽ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﻮﻟﯿﺲ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺴﯽ ﻭﺯﯾﺮ ﻭ ﻣﺸﯿﺮ ﮐﮯ ﻗﺎﺗﻞ ﺳﮯ
    ﮐﻮﺋﯽ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺼﻮﻡ
    ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻧﺪﮦ ﺻﻔﺖ ﻗﺎﺗﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ .
    ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﺍﺳﻤﺒﻠﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﻋﺪﺍﻟﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮧ ﺁﻭﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ
    ﺗﻮ ﮨﻢ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﻭ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺎﻝ
    ﻣﯿﮟ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ .
    ﺗﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺳﻨﺪﮪ ﺭﺟﻤﻨﭧ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺭﺟﻤﻨﭧ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﯿﺴﺰ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮧ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ
    ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻢ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ، ﻋﺮﺍﻕ ، ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻢ ﮐﺎ
    ﻟﮩﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ .
    ﺷﯿﻌﮧ ﺳﮯ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﮐﺎ ﺩﺭﺱ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﻨﺎﻓﻘﻮ ﺫﺭﺍ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﺮﯾﺒﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﺎﻧﮑﻮ

  17. syeda says:

    جو دوست فیس بک پر یا کہیں بھی راولپنڈی کے واقعہ کے بعد فرقہ پرستی کو فروغ دے رہے ہیں ان سے درخوست ہے کہ اگر وہ اب بھی عالمی سازشوں کو نہیں سمجھے تو یوٹیوب پر جاییں اور اس وقت عراق، لیبیا اور ملک شام کی حالت دیکھیں جہاں پر شیعہ سنی فسادات کی بنیاد پر ایک دوسرے سے لڑوا کر ملکوں کو کمزور کیا گیا اور پھر جب انکی فوج مصروف ہو گی تو حملہ کر دیا گیا. اب دشمن یہ نہیں دیکھتا کہ کوئی شیعہ ہے یا سنی بلکہ ہر ایک کے ٹکڑے ٹکڑے کر رہا ہے. راولپنڈی واقعہ میں جسکی بھی غلطی ہے سب لوگوں کو اسکے خلاف آواز بلند کرنی چاہیے چاہے وہ اسکے اپنے فرقے سے تعلق کیوں نہ رکھتا ہو. اس پیغام کو زیادہ سے زیادہ عام کریں اور دشمنوں کی سازشوں کو ناکام بنایئں. شکریہ

  18. wasif says:

    burayi sey bacho beshak wo khufiya ho ya elaniya”

  19. Faisal Mobin says:

    شیخ رشید اور پنڈی کے عوامی نما یندے کہا ن ہیں ?

  20. آئی مس “ریاض بسرا”۔

    کہنے کو تو بہت کچھ ہے، مگر کہہ نہیں سکتا۔

    آج ہم دیکھ رہے ہیں کہ ظلم و تشدد کی انتہا کر دی گئی ہے۔

    اگر ہم بھی اینٹ کا جواب پتھر سے دیں گے تو کیا بنے گا؟

    ملک اندرونی طور پر کمزور ہو گا۔ اور بیرونی ہاتھ مضبوط ہو جائے گا۔

    مگر کیا کِیا جائے کہاور کوئی راستہ بھی تو نہیں۔

    ہم لوگوں کو اس نہج پہ لایا جا چکا ہے جہاں ہتھیار اُٹھانا لازمی ہو چکا ہے، مگر فکر اس بات کی ہے مجھے کہ ہم لوگ نا سمجھ بہت ہیں اور لوگ ہمیں بہت آسانی کے ساتھ استعمال کر لیتے ہیں، اور پھر جب ہمارے ہاتھ میں ہتھیار ہوگا اور لوگ ہمیں استعمال کریں گے تو کیا قیامت بپا ہو گی، اللہ بہتر جانتا ہے۔

    دعا ہے کہ ہمارے حالات ٹھیک ہو جائیں۔

    (جو کہ ٹھیک ہوتے نظر نہیں آتے)

  21. ALI says:

    http://www.facebook.com/photo.php?v=559083154161291
    dekho iss link ko our batao kya sach hai our kya jhoot

    our rahi baat jabar karne ki too muje ek waqiya batao jahan shia logon ne ahle e sunat se koi zulam kya ho humesha shiayoon per zulm hoa hai ….iss ke bare mai aap ko waqiyaat chahiye too mei ek nahi hazaroon la ker de sakta hun ……….ek tum ho ke shia ko zalim kah diya our apne bare mei likh diya ke ahle sunat kab tak zulam sahte rahain gey…………..kuch Khuda jj ka khoof karoo zulam ki tahreeq na chalao….humare ahle sunat bhai bhi jante hai ke shia asse nahi ker sakte ager kissi ne masjid mei aag lagayi hai too Allah jj uss pee lanat karain lakin wo na shia the na sunni the …jassa ke SHAIKH RASHEED ne kaha hai ke wo loog RAWALPINDI ke nahi the wo teeri power thi………too Khuda jj raa iss baat ko samjo our araam se iss masle ka haal talash karoo …. na ke tafarka phalawo…………..

  22. Aamir Razzaq says:

    Aslamoalium to all muslims
    MashAllah mujhey fakhar hai k main aik sunni hon but aik muslim honey k naatey main yehi kaho ga k ye musalmano ko apas main larwa k muslmano ka duniya se nishan khatam karney ki koshish ki ja rahe hai but is video ko daikh k ye b lagta hai k is main shia ne ziyadati ki hai iski in ko saza milni chahye jo b log is main mulawis hain unko kefare kardar tak pohnachana chahye good step by Punjab Government i hope k behtar result he nikley ga.

  23. ATTENTION all Sunni Itehad Council & Sunnis EyeWitness FACTS… سوال یہ ہے بلال کہ پنڈی راجہ بازار سمیت کئی علاقوں میں سنی مسلمانوں کے درجنوں مساجد میں بھی جمعے خطبے دئیے گئیے وہاں کیوں مسئلہ نہیں ہوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصل میں یہ راجہ بازار میں واحد وہابیوں کی مسجد ضرار ہے جس سے توہین محمد ص و آل محمد ص ہوتی ہے اور یہ گستاخ مولوی نہ صرف محرم بلکہ ربیع الاول کے جلوس میں سنی بریلوی مسلمانوں پر بھی حملہ کرتا ہے۔۔۔۔یہاں آپ کے ثبوت کے لئے اسی مسجد کی چھت پر موجود سنی بریلوی پولیس اہلکار اور روالپنڈی میں بریلوی سنیوں کے لیڈر مولانہ حیدر علوہ کی انتظامیہ کو دی جانی والی بیانات کی لنک دی جا رہی ہے تاکہ دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے۔۔۔قرآن مجید کے مطابق بغیر تصدیق کے غلط بات پہنچانا فتنہ ہے، اسلئے عزاب سے ڈرو۔
    http://www.islamtimes.org/vdcfyydmtw6d0ja.k-iw.html

  24. http://www.islamtimes.org/vdcfyydmtw6d0ja.k-iw.html
    بلال آپ تو گھر میں بیٹھے ہیں جو لوگ اس قیامت سے گزریں بالخصوص ڈیوٹی پر مامور پولیس اہلکار اور علما کی طرف سے انتظامیہ کو دی گئی بیانات اس لنک میں ملاحظ کریں۔۔

    1. Javed says:

      Stupid story mentioned at http://www.islamtimes.org/vdcfyydmtw6d0ja.k-iw.html
      This story says all activity were done by Sunni but then how all people got killed were also Sunni. Not even a single Shia was killed. All Bluff by Shia ppl.

    2. AMAN ULLAH says:

      this is one of brailvi molvi jo iss trah se bakwas ker rha hay. masjid se kisi nay bhi yazeed ki baat nhi ki

تبصرہ کریں